2D_WEEK 6

2D_WEEK 6

Cíl týden 6:

Pojmenuji a napíši 12 věcí, které používáme ve škole.

Odpovídám celou větou na otázky Is it...?

Hello Inchworms,

Tento týden se věnujeme tématu "MY CLASSROOM, MY SCHOOL".

 

Co jsme dělali ve středu?

1. Na začátku hodiny jsme si připomněli, co už umíme z první třídy. Někdo zjistil, že z 12 slovíček si pamatuje třeba jen 5. To je pro vás signál, že si slovíčka z loňska je třeba zopakovat a zapamatovat. Popadni sešit z první třídy, nalistuj stránku se slovíčky MY SCHOOL a pusť se do opakování.

2. Nově jsme si přidali další slovíčka. Pracovali jsme také s učebnicí na straně 12-13, kde najdete zásobu nových slovíček (některá slova si ale už pamatujeme z loňska).

Do přílohy vkládám AUDIO nahrávku pro správnou výslovnost.

Zároveň v příloze najdete kompletní slovní zásobu, která obsahuje slovíčka z letoška i z loňska, tak to máte pěkne pohromadě.

Kdo nebyl ve škole, měl by si slovíčka vytisknout a nalepit do sešitu. Děti, které ve škole byly už v sešitě nalepeno mají.

 

Co jsme dělali v pátek?

1. Trénovali jsme slovní zásobu MY SCHOOL.

2. Pomocí obrázků jsme procvičovali otázky What is it? a Is it a _______? a odpovědi na ně.

           What is it?

           It is a ___________.

           Is it a _____?

           Yes, it is. / No, it isn´t.

3. Hodnotili jsme, jestli jsme dosáhli cíle týdne:

BLUE - děti pojmenují a správně určí 12 či více slovíček z oblasti MY SCHOOL.

GREEN - děti pojmenují a správně určí 9-11 slovíček z oblasti MY SCHOOL.

YELLOW - děti pojmenují a správně určí 6-8 slovíček z oblasti MY SCHOOL.

RED - děti pojmenují a správně určí 0-5 slovíček z oblasti MY SCHOOL.

 

Stále trénujte slovní zásobu (viz slovníček v sešitu a v učebnici OUR WORL na straně 12-13)

 

HOMEWORK (domácí úkol na středu 13. října):

1. Pracovní list WORKSHEET_MY CLASSROOM (děti dostaly ve škole, kdo nedonesl domů, najde v příloze)

- Děti si nejdříve řeknou slovíčka ústně. Znovu se mohou ohodnotit na barevné škále - viz výše.

- Pokusí slovíčka napsat na řádek (bez nahlížení do sešitu)

- Zkontrolují, jestli mají slovíčka správně napsaná

- Opraví JINOU BARVOU (podle předlohy v sešitě)

 

2. Trénují slovíčka ústně i písemně